Pregătire fizică – VIDEO

În primul rând, voi descrie exercițiile pe care le facem făceam la club cu antrenorul Vasile Fodoran. Urmează apoi alte clipuri cu diferite exerciții fizice și chestii de încercat.

1. Încălzire înainte de antrenament:

  • alergare ușoară
  • rotirea brațelor (alergarea ușoară continuă)
  • alergarea ușoară cu picioarele ridicate în spate (călcâiul la șezut), iar după o vreme, în față (genunchii la piept)
  • deplasări cu pași laterali – doi pași într-o direcție, doi pași în cealaltă direcție, întorcându-te pentru a păstra direcția de deplasare
  • alergare laterală cu pași încrucișați
  • pasul ștrengarului
  • alergare în viteză pe distanțe mici, cu mică pauză
  • rotirea gâtului, a antebrațelor, a pumnilor, a brațelor ținând vârful degetelor pe umeri
  • fandări laterale și înainte
  • aplecări cu mâna la piciorul opus,
  • atingerea podelei cu mâna, cu picioarele perfect întinse
  • sărituri cu picioarele în lateral combinate cu sarituri foarfecă (vezi video 1 + 2 pentru exemplificare, deși acolo sunt separate)
  • la masă: se pune mâna de joc pe fileu lângă masă pe o parte și se fac 3 sărituri și se atinge fileul în cealaltă parte a mesei cu aceeași mână
  • se repetă de 3 ori ultimele două exerciții și se face sfoara (fiecare cât poate) între exerciții

2. După antrenament, circuit (se fac mai multe ture, 3-5) cu următoarele exerciții:

  • genuflexiuni cu haltera (aproximativ 20kg) – 10 repetări
  • sărituri cu coarda – 50 repetări
  • aruncarea mingii de tenis la perete în dreptul ochilor cu viteză mare – 30 repetări
  • abdomene cu întoarcere stânga și dreapta la capăt (pentru fiecare) – 10 repetări
  • deplasări laterale în viteză, cu genunchii flexați – 15 repetări
  • exerciții cu coarda elastică – imitarea loviturii de topspin sau cu ambele mâini, cu coarda fixată după piciorul mesei, de exemplu.
  • sărituri coreene – 10 repetări
  • sărituri peste mantinelă sau peste un obstacol de minim 35 cm înălțime – 10 repetări, fără pauză între sărituri

3. Stretching: aici imi este greu sa explic, dar gasiti exercitiile clasice de stretching pe net…
Video 1 + 2 pentru săriturile foarfecă și laterale:


Alte exerciții interesante:


Încălzire și alte exerciții specifice tenisului de masă:


Mai multe exerciții găsiți și aici:

https://www.youtube.com/user/hartmanstrength

Și aici:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

cristi cionoiu © 2016 Frontier Theme
Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE